Til nyheder/artikler

Camilla Skriver om Årskonferencen 2023

De relevante faggrupper, der er involveret i sygehusteknik og -drift var repræsenteret på FSTA’s årlige konference i dagene 20. – 22. september 2023. Vi fik mulighed for at interviewe nogle af deltagerne fra de forskellige faggrupper for at høre om deres oplevelser og indtryk af konferencen.
De var alle enige i, at muligheden for at mødes, dele viden og have en uformel dialog med de forskellige fagpersoner, kollegaer og øvrige deltagere var en af konferencens helt store styrker.
Læs her nogle af Camilla Skrivers kommentarer og indtryk fra konferencen:

Af Merete Irner Bugge

 

Camilla Skriver – Key Account Manager CARE-CALL A/S

Virksomheden CARE-CALL rådgiver, leverer og servicerer kommunikationsløsninger til hospitaler og psykiatrien i Danmark. Målet er at implementere effektive kommunikationsløsninger, der kan bidrage til at optimere personalets arbejdsdag, så de får mere tid til de primære opgaver.

Camilla blev ansat hos CARE-CALL i foråret 2023, så det er første gang, hun deltager på FSTA-konferencen. Vi møder Camilla på messestanden, hvor de udstiller deres nyeste løsninger inden for service-kald og fald-detektering.

 

Velbesøgt stand med positiv feedback

”Vi har valgt at udstille vores nyeste produktløsninger i demoversioner, som de besøgende har mulighed for at se nærmere på dem og betjene dem. Vi udstiller bl.a. vores nye service-kald løsning, hvor man kan differentiere en patients kald – det kan f.eks. være toiletbesøg, smerter eller et glas vand. Vi udstiller også vores nye AI-løsning, der kan detektere patientens bevægelser via et kamera. Det kan f.eks. være, hvis patienten ligger uroligt eller falder i forbindelse med, at patienten stiger ud af sengen. Der kommer mange forbi vores stand, som er meget interesseret i at høre om vores nye løsninger”, fortæller Camilla.

 

Møde kollegaer og hospitalsansatte i øjenhøjde

For Camilla, som er ny i FSTA-regi og hospitalsbranchen, er det en virkelig god mulighed for at møde kollegaer, andre leverandører og folk fra hospitalsområdet.

”Det er spændende at komme ud blandt branchefolk og tale med dem og høre deres spørgsmål og kommentarer. Jeg bliver klogere på branchen, og jeg får mere viden og mulighed for at møde de hospitalsansatte i øjenhøjde. De er optaget af drift, sikkerhed og praktikken i forbindelse med integration af vores løsninger. Desuden har de også fokus på arbejdsprocesser og arbejdsgange, og det giver anledning til gode og udbytterige dialoger”, forklarer Camilla.

 

Interessante emner og genial udstiller-konkurrence

Camilla synes der er interessante emner på programmet, som f.eks. indlæggene om fremtid, teknologi og vaner – men også geniale påfund som konkurrencen med FN’s 17 Verdensmål.

”Nogle af standende har fået tildelt et skilt med et af verdensmålene, og så skal de besøgende finde de 17 skilte med verdensmål rundt omkring på standene. Det får jo de besøgende til at komme forbi alle standene, og det er godt for os udstillere”.

CARE-CALL fik verdensmål nr. 8. – Øget vækst og effektiv ansættelse.